تطبيق الايفون تطبيق الاندرويد

فيديو كليب اغنية عاطف وفاتن تامر حسني


هل تريد تعلم الانجليزية؟ اشترك معنا

كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسني




كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسني مكتوبة وكاملة


اسم الاغنية : عاطف وفاتن

كاتب الاغنية : غير معروف

ملحن الاغنية : غير معروف

غناء : تامر حسني
مراتك دي ام عيالك
وهي دي في الدنيا باقيالك
متجرحش يوم مشاعرها
ومتقولش خيرها فغيرها

دي مراتك ام عيالك
ولو انت امك داعيالك خليك شاب سيطره
يا عاطشف يا فاتشن منور يا ابو الكبالن

نادو علي عريسنا الأمور
يا عاطشف يا عاطشف
قولو لعروستنا مبروك
يا فاتشن يا فاتشن
يا ويلو اللي ينسه مراتو
ويعمل غلطه حياتو

اصحى وفوق يا برنس
اصحي وفوق يا مدير
ركز بقي يا كبير
وخليك جدع وكفاءه
وكفايه بقي تتشاقى

اياك تبيع الدهب وتاخد مكانه زلط
بيتك حرام يتخرب وتعيش عالطول في غلط

تات تات تاتا تااات
يا عاطشف يا عاطشف
تات تات تاتا تااات
يا فاتشن يا فاتشن

مراتك دي هي الليله يا عاطشيف
وهي اللي لامه العيله يا عاطشيف
و هي اللي واقفه وساده و جنبك وقت الشده
ليه العك ليه وانا وحشه ولا ايه
ليه العك ليه وانا وحشه ولا ايه

عاطف يا عاطف يا تيفه يا طفطف
من النهارده هنبطل نستظرف
انسي اي واحده عرفتها يوم من الايام
ركز بس في حياتك في ولادك ركز في المدام

و لو ضميرك نايم قوله هوبا اصحي يلا وفوق
متخليش مراتك الحلوه تاخدك من امك و ابوك

ومتعملش اللي يدينك
ومتمشيش ورا شيطاينك
دي هي اللي بتحبك

طب قسم يا فناناس حلاوتك يا فناناس
و طول فالتقسيمه ورقصني طبل و زمر

طب بيسي بيسي بيسي
و ابعد كده عن قميصي
طب بيسي بيسي بيسي
قول يا شقلشا

وعلي رأي المثل قال يا قاعدين موقفتوش ليه

تابعنا على الفيسبوك .. تابع جديد الاغاني

شارك هذه الاغنية على مواقع التواصل ودع الناس تعرف روعة احساسك وذوقك

جميع كلمات اغاني تامر حسني

اكتب تعليق ودع العالم يعرف رأيك في كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسني

احدث كلمات الاغاني العربية والخليجية لهذا الاسبوع

كلمات اغنية زفة فاطمة ومحمد ماجد المهندس

الكاتب : محمد الحصان

الملحن : فهد الناصر

كلمات اغنية مهرجان يا كاسي قولى مين المظلوم الزناتي

الكاتب : حوده الرملاوي

الملحن : حمو موكا

كلمات اغنية اهداء لـ منصور بن قذله مسفر السندوانة

الكاتب : مسفر السنداونة

الملحن : مسفر السندوانه

كلمات اغنية فايق لما كنا صغار ع الشجرة نحفر أسامينا هادي بدوي

الكاتب : فداء العريضي

الملحن : فداء العريضي

كلمات اغنية طول سكوتك دحام العبيوي

الكاتب : سعود العضيلة

الملحن : دحام العبيوي

كلمات اغنية العيد الثاني محمد فريدون

الكاتب : محمد الصفار القطيفي

الملحن : محمد فريدون

كلمات اغنية نار نار قيصر ناي

الكاتب : صهيب السامر

الملحن : عامر رافت

كلمات اغنية ولاد البلد دي ديانا حداد

الكاتب : احمد حسن راؤول

الملحن : مدين

كلمات اغنية من ظروف الى ظروف بدر العزي

الكاتب : عبدالله الشريف

الملحن : بدر العزي

كلمات اغنية مابيه كلشي نصرت البدر

الكاتب : صباح الطائي

الملحن : نصرت البدر

كلمات اغنية مهداه للشيخ علي بن صالح ابوعدله حسين ال لبيد

الكاتب : علي بن حمري

الملحن : حسين ال لبيد

كلمات اغنية مغرور عبدالله ال شثين

الكاتب : فزاع الحارثي

الملحن : عبدالله ال شثين

كلمات اغنية ببتدي من الزيرو عمرو دياب

الكاتب : تامر حسين

الملحن : عزيز الشافعي

كلمات اغنية شد صحيح صابر الرباعي

الكاتب : حاتم القيزاني

الملحن : صابر الرباعي

كلمات اغنية جامده هدى

الكاتب : عصام شعبان

الملحن : عصام شعبان

كلمات اغنية اني روحك ابراهيم الامير

الكاتب : محمد الجبوري

الملحن : ابراهيم الامير

كلمات اغنية كامل الزين خالد بو صخر

الكاتب : سمر البحرينيه

الملحن : خالد بو صخر

كلمات اغنية شي يزعل اروى

الكاتب : سطام الحرابي

الملحن : حس

كلمات اغنية لكزس Lx600 مسعود بن شعفول

الكاتب : مسعود بن شعفول

الملحن : مسعود بن شعفول

كلمات اغنية عرفت ان الظنون اكبر خطيه عمر

الكاتب : عبدالمجيد عبدالله

الملحن : عمر

كلمات اغنية قد كان اصيل هميم

الكاتب : مامون نطاح

الملحن : نصرت البدر

كلمات اغنية قد كان نصرت البدر

الكاتب : مامون نطاح

الملحن : نصرت البدر

كلمات اغنية الفنجان عمر العبداللات

الكاتب : سعود الشربتلي

الملحن : عمر العبداللات

كلمات اغنية اغمريني دفيني ماهر حمودي

الكاتب : فاطمة حمود

الملحن : ماهر حمودي

كلمات اغنية نقطة ضعف اسراء الاصيل

الكاتب : احمد السلطاني

الملحن : سيف عامر

كلمات اغنية الوفه مبيوع محمد الحميداوي

الكاتب : علي طالب

الملحن : محمد الحميداوي

كلمات اغنية بس دمعة نصرت البدر

الكاتب : جبار المياحي

الملحن : نصرت البدر

كلمات اغنية ملل ما عندي وقت احمد جواد

الكاتب : قصي عيسى

الملحن : علي صابر

كلمات اغنية مهرجان كله بفلوسي ايهاب ميكا

الكاتب : شاورما

الملحن : ايهاب ميكا

كلمات اغنية يا شام طوني عيد

الكاتب : علي الاخرس

الملحن : علي الاخرس







دع العالم يعرف اهتماماتك

اخي الزائر الكريم , اذا اعجبتك الصفحة نرجو منك نشرها على الفيسبوك او تويتر او قوقل بلس لكي يراها اصدقاءك ومعارفك وبذلك سوف يتعرفون على اهتماماتك واطلاعاتك وقد يشاركونك اراءهم ويبادلونك اهتماماتهم


دع العالم يقرء كلماتك

نحن هنا في ادارة موقع كلمات اغاني نؤمن بقوة الكلمة ومدى تأثيرها على حياة الناس فربما كلمة جميلة تخفي في طياتها عبر كثيرة وقد تغير حياة البشر ... ومن هذا المنطلق ندعوك لنشر كل كتاباتك الجميلة هنا في الموقع و ان تشاركها مع العالم لكي تعم الفرحة