تطبيق الايفون تطبيق الاندرويد

فيديو كليب اغنية كانسر الحب ابو الشوق


هل تريد تعلم الانجليزية؟ اشترك معنا

كلمات اغنية كانسر الحب ابو الشوق




كلمات اغنية كانسر الحب ابو الشوق مكتوبة وكاملة


اسم الاغنية : كانسر الحب

كاتب الاغنية : محمد حسن

ملحن الاغنية : غير معروف

غناء : ابو الشوق
اسمع قصه اتنين احباب - كانو سكنين الباب فى الباب
قالو لبعض نعيش ونكمل - ايام فرح مفهاش عزاب
والبت سعاده الفرح فيها - حبيبها معاها ديما جمبيها
والمرض جرى فى جسمها - مسكينه ومين هيحتويها
صحبها كانو بيعيروها - عرفو مرضها اتجنبوها
مبقتش تروح خالص جلستها - جرحو مشاعرها دول كسروها
كرهت الحياه مش عايزه تعيش - قالت للفرح روح متجيش
بكل قلبو وحبها - ديما مقرب منها
رجعت عشانو تاخد جلستها - ما اهو ميعرفش الى عندها
الدكتوره قالت دى كانت فين - اربع شهور فات جلستين
المرض انتشر فى جسمها - خلاص هتموت بعد اسبوعين
صحبها اتصلو بحبيبها قالولو - حبيبتك تعبانه مرضوش يحكولو
ركب عربيتو وجرى بسرعه - انقلبت بيه من كتر زهولو
الناس قوام اتلمت عليه - حادثه كبيره الناس حوليه
وسعتها كانت الحادثه كبيره - جالو تعب اتعمى فى عينيه
وعن حبيبتو ما يعرفش حاجه - كفايا المرض الى فيه يا ساده
رحتلو المستشفى عشان تزورو - ودموع عينيها جواها حبساها
اتكلمت معاه بكل برود - ومن جواها دى كانت بتموت
مشوار حبنا لازم ننهيه - طريق حبنا اخرو مسدود
افتكر انها بعته اوام - وحبها شىء من الاوهام
عمل عمليه ونظرو رجع - وقلبو ناوى ع الانتقام
اتصل بيها قالها قبلينى - مستنييكى فى النادى وحشتينى
شافها جايه متغيره - قالها مالك بقا صرحينى
شكلها متغير وعقلو غاب - لابسه بس على راسها كاب
فين البنت الى انا حبيتها - قلبى اتجرح شوفت العزاب
قالتلو انتا اصلا مش شايفنى - انتا يدوب من صوتى تعرفنى
اخلص كنت عايزنى فى ايه - قول الى عندك خلينى امشى
قالها مش مشكله عديها - بس المسك لمسه اخيره
عمل نفسه مش واخد بالو - وزق الكاب كدا من عليها
الناس فضلت تضحك عليها - مفيش رحمه ونفسها كسروها
وهوا فضل مكانو مصدوم - وهما فضلو بيعيروها
بعديها عرف قصتها - وخد بعضو وعلى بيتها
بس هيا كانت تعبانه - مرضها زاد وجات نهايتها
قالها ليه خبيتى عليا - انتى حبيبتى ونور عينيا
قالتلو كنت خايفه اظلمك - بس اوعى ايدك تسيب ايديا
وانا من قلبى حبيبتك بجد - وطريقنا طلع فى اخرو سد
اصل الموت ده مش ايدى - وبجد فعلا حيلى اتهد
بس فى حاجه مفرحانى - انى هموت وانتا بين احضانى
وكويس انك انتا بخير - خليك فاكرنى اوعاك تنسانى
وقعت ايدو من ايديها - والفرحه باينه جوه عينيها
حبيبتو خلاص سابتو وراحت - فضل يصرخ يبكى عليها
ليه يا مرض ختها منى - دى كانت حبيبتى وشايله عنى
خلاص بعدتى عنى يا غاليه - يارب ماليش غيرك صبرنى
عايش ياما حافظ صورتها - جوه قلبى حافر وحطتها
بصرخ تملى على قبرها - عايز حبيبتى الى انا حبيتها

تابعنا على الفيسبوك .. تابع جديد الاغاني

شارك هذه الاغنية على مواقع التواصل ودع الناس تعرف روعة احساسك وذوقك

جميع كلمات اغاني ابو الشوق

اكتب تعليق ودع العالم يعرف رأيك في كلمات اغنية كانسر الحب ابو الشوق

احدث كلمات الاغاني العربية والخليجية لهذا الاسبوع

كلمات اغنية اشتاقيت لك صباح احمد

الكاتب : حامد الغرباوي

الملحن : ميثم علاء الدين

كلمات اغنية مرتاح من دوني حاتم العراقي

الكاتب : حارث فياي

الملحن : علي بدر

كلمات اغنية مهرجان اول حب ابو الشوق

الكاتب : اسلام شيكسو

الملحن : ابو الشوق

كلمات اغنية وحياة عينيك سند

الكاتب : السيد علي

الملحن : علاء الراوي

كلمات اغنية ويا مولانا فرقة الفرسان

الكاتب : فرقة الفرسان

الملحن : فرقة الفرسان

كلمات اغنية معادش باقي مسلم

الكاتب : مسلم

الملحن : مسلم

كلمات اغنية العشق كردستان محمد السالم

الكاتب : محمد السالم

الملحن : محمود الغياث

كلمات اغنية غايب عليا محمود مفتاح

الكاتب : نهلة

الملحن : Mister AN

كلمات اغنية مهرجان فين الاشباح عصام صاصا

الكاتب : مصطفى الجن

الملحن : امجد الجوكر

كلمات اغنية الثار احمد الساعدي

الكاتب : اضل حسن

الملحن : علي الدلفي

كلمات اغنية مهرجان ادعولي بالنسيان حمو الطيخا

الكاتب : شمس الناسف

الملحن : حمو الطيخا

كلمات اغنية هانت نصرت البدر

الكاتب : ادم

الملحن : نصرت البدر

كلمات اغنية حي شرت النود محمد المنهالي

الكاتب : سعيد بن كراز المهيري

الملحن : علي كانو

كلمات اغنية اقسى حسين محب

الكاتب : ابراهيم الطايفي

الملحن : ابراهيم الطايفي

كلمات اغنية ماتت بعدكم نور الزين

الكاتب : نور الزين

الملحن : نور الزين

كلمات اغنية شاف روحه يوسف الصميدعي

الكاتب : سيف الفارس

الملحن : محمود الغياث

كلمات اغنية منوه لقى عذب الصوت

الكاتب : خالد بدري

الملحن : عذب الصوت

كلمات اغنية اكرهك ولا احبك كثير الكثيري

الكاتب : نديم العين

الملحن : نديم العين

كلمات اغنية وداعت الله هاني الزهراني

الكاتب : ابو يامن

الملحن : هاني الزهراني

كلمات اغنية مهرجان تعابين متشكلة حمو بيكا

الكاتب : كاستلو

الملحن : حمو بيكا

كلمات اغنية طالب علم بو كلثوم

الكاتب : بو كلثوم

الملحن : بو كلثوم

كلمات اغنية الصدور الجنوبية محمد الشمراني

الكاتب : مدغم بو شيبة

الملحن : محمد الشمراني

كلمات اغنية انا بالليل احمد خليل

الكاتب : ايمن بهجت قمر

الملحن : عمرو مصطفى

كلمات اغنية عتمة لورانس

الكاتب : لورانس

الملحن : لورانس

كلمات اغنية قررت اعوفك علي السلطان

الكاتب : احمد الميالي

الملحن : علي السلطاني

كلمات اغنية الكون دينا الوديدي

الكاتب : دينا الوديدي

الملحن : دينا الوديدي

كلمات اغنية صبر وفراق غريب ال مخلص

الكاتب : عبدالله بن سعيد

الملحن : غريب ال مخلص

كلمات اغنية بعد الجفا راكان خالد

الكاتب : عبدالله بن سعد بن عبدالعزيز

الملحن : احمد عبده

كلمات اغنية جبار بلقيس

الكاتب : رامي الشافعي

الملحن : رامي الشافعي

كلمات اغنية عيدي بدونك نسيم الزبيدي

الكاتب : نايف الحبابي

الملحن : نسيم الزبيدي







دع العالم يعرف اهتماماتك

اخي الزائر الكريم , اذا اعجبتك الصفحة نرجو منك نشرها على الفيسبوك او تويتر او قوقل بلس لكي يراها اصدقاءك ومعارفك وبذلك سوف يتعرفون على اهتماماتك واطلاعاتك وقد يشاركونك اراءهم ويبادلونك اهتماماتهم


دع العالم يقرء كلماتك

نحن هنا في ادارة موقع كلمات اغاني نؤمن بقوة الكلمة ومدى تأثيرها على حياة الناس فربما كلمة جميلة تخفي في طياتها عبر كثيرة وقد تغير حياة البشر ... ومن هذا المنطلق ندعوك لنشر كل كتاباتك الجميلة هنا في الموقع و ان تشاركها مع العالم لكي تعم الفرحة